Seni Unutmayacağım

2014-12-12 22:24

Yılların Üstüne Kazılmış Bir Sevda Olmalı Arada Yıllar Geçmesine Rağmen Tatlı Bakışlar Devam Ediyordu Yüreğim Yarim Sana Kavuşur Diyecesine Benimle Konuşyordu Arada Bir Hafta Geçmesinr Rağmen Yine Tatlı Bakışlara Bana Bakıyordu Bu Kez Yarim Seni Unutmadı Diyecesine Yüreğim Konuşuyordu 
Ve Ben Yanına Gidince Kalbim Yerinde Fırlayacak Gibi Çünkü Yıllarda Sonra Yarime Kavuşmayı Bekliyordum Ve O An Gelince Dillim Susar Yüreğim Konuşur 
Yarim Yarim Yarim Diye Ve Bir Gün Bir Randavu Alınca Mutlulukta Uçuyor Gibi Oluyordum Ve Randavu Tarih Geldi Yanına Gidince İlk Söyleyeceğim Söz Seni Seviyorum Olacaktı O Vakit Geldi Seni Seviyorum Ve Uzun Saattlerde Sonra Beraber Dönecektik Ama Kader Yazısı Yazıldı Kahpe Bir Kurşuna Kurban Olurken 
Ve Son Haykırışım Allah Belanın Versin Kahpe Kurşun Yarimi Bende Ayrıdın O Gonca Bir Çiçekti Son Sözüm Budur Ki Ölümüne Rahmet Okumayacağım Ve Her Günde Olsa Seni Hatırlayacağım